ツعشق بابا و مامانツ

نامه ایی به گل زیبایه زندگیم...

1392/5/18 18:56
1,123 بازدید
اشتراک گذاری
در اینجا از احساسات ناب مادرااااانه ام برایت مینویسم...
از اول تا بی نهایت...............
از آن حسی برایت مینویسم که دیگر برای خود آرزویی ندارم...
چرا که تو آرزویه من هستی ...
از حسی برایت مینویسم که تو را با تمام وجودم حس میکنم ,لمس میکنم و هر روز بیشتر از دیروز به 
تو وابسته تر میشوم...
از آن حسی برایت مینویسم, که دیگر تو قهرمان اصلی زندگیم هستی...
از امروز فقط برای تو مینویسم ,بهترین ها را برای تو میخواهم ...
از آن حسی برایت مینویسم که تمام احساسات ناب مادر شدن را با تو حس میکنم..
آری حس ناب مادراااااااانه...حسی که خدا تورا به من داد...
(هر روز که بیدار میشوم خدا را صد هزار مرتبه شکر گذار هستم چرا که من را لایق داشتن این حس زیبا 
دانست,خدایا ممنونم به خاطر این آرامش ,به خاطر این حس ناب مادر شدن... به خاطر همه چیز ...)
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)