ツعشق بابا و مامانツ

عشق مادر به فرزند

1392/8/26 14:02
299 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مادر به فرزندش یه عشق واقعیه, اصلا غیر قابل توصیفه 

ما آدمها به همدیگه عشق می ورزیم وچه خودخواهانه منتظر جوابش هستیم

اما عشق مادر به فرزندش عاری از این خودخواهیه ...بهتر بگم یه عشق واقعیه که غیر قابل توصیفه ....

امروز داشتم لیست  آرزوهایه قشنگی که برا دخترم داشتم مرور میکردم یهو یه تلنگری اومد به ذهنم...

پس آرزو هایه  خودش چی میشه ؟!بلافاصله تصمیم گرفتم همه رو پاک کنم چرا که دخترم, خودش کلی آرزو داره باید آرزو هایه خودشو زنده کنه ..اما مامان جون همه آرزوهامو پاک کردم به غیر از یکشون ...که باید برایه مامانی زنده ش کنی...باید به مامانیت قول قول بدی...

امیدوارم اون روزا رو ببینم که این نهال من روز به روز بزرگ وبزرگتر میشه و من شاهد همه موفقیت هاش باشم..آمین

دعا میکنم برایه کسانی که هنوز مادر نشدن  که خدای بزرگ نصیبشون کنه   ,و کسانی هم که مثل من منتظر نی نی شون هستن خدای مهربون یه فرزند سالم و صالح بهشون بده ,و اونایی هم که مادر هستن خدا بچه هاشونو براشون حفظ کنه آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بانو
27 آبان 92 11:18
عزیزم امیدوارم بزرگ شدن و زیباتر شدن گلتو روز به روز ببینی..به امید موفقیتاش... ممنون زینب خوشگلم تو همیشه به من لطف داشتی... یه دنیا ازت ممنونم