ツعشق بابا و مامانツ

شروع هفته 33 مبااااااااارک

1392/8/12 10:41
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلکم niniweblog.com

این روزا خیلی خوشحالیم چون تا اومدنت چیزی نمونده,تخت و کمد خوشگلتم اومدهniniweblog.com ,خیلی خیلی خوشگله مباااااارکت باشه گلم , از مامان مهربونمم ممنونم کلی برامون به زحمت افتاد ...

 این روزا همش با بابایی تو اتاقت هستیمو  و وسایلت با حوصله میچینمniniweblog.com و کلی ذوق میکنیم  کلی با وسایلت بازی میکنیمniniweblog.com ماشا... کودک درون مامانی و بابایی خیلی زنده ست خخخخخخخخخخ

 به محض تکمیل شدن ازشون عکس میگیرمو تو وبلاگت میذارم... خلاصه همه چیز برایه ورود شما مهیاست ..niniweblog.comniniweblog.com

خداروشکر دخملیمون 32 هفته ش تموم شده و وارد هفته 33 میشه از خدا میخوام خیلی مواظبت باشه تا دخترم صحیح و سالم بیاد پیشمون..

این روزا برا آرامش خودم و دخترم قرآن و غزلیات حافظ میخونم ...

راستی مامان جون هر وقت این آهنگ و گوش میدم بغض میگیرمو چشمام پر از اشک میشه, خیلی خیلی دلم برات تنگ میشه ...کی میای پیشم.. امیدوارم این 6 یا 7هفته هم مثل باد زود بگذره تا بیای پیشم ...خیلی خیلی دوستت دارم niniweblog.com

مثل اسمت که بارونه
مث چشمات که معصومه
تو باشی حس خوبی هست
تو هستی قلبم آرومه

دارم اسمت رو میخونم
داره تر میشه آوازم
تو بارونی تو بارونی
تو امیدی گل نازم

هوا ابری شده بازم
همه دنیام تورو میخواد
صدای چیک چیک پاهات
تو راه زندگیم افتاد

تو ابری شی دلم تنگه
بازم بی وقفه میبارم
همه میدونن این حس و
که من بارونو دوست دارم

مثل اسمت که بارونه
مث چشمات که معصومه
تو باشی حس خوبی هست
تو هستی قلبم آرومه
دارم اسمت رو میخونم
داره تر میشه آوازم
تو بارونی تو بارونی
تو امیدی گل نازم

(ترانه سرا:مازیار فلاحی که برا دخترش باران خونده )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بانو
15 آبان 92 14:06
من عاشق این اهنگم و البته همه اهنگای مازیار فلاحی...شیرین ترین انتظار دنیارو میکشی زیبا جون...


من خیلی خیلی آهنگایه مازیار فلاحی رو دوست دارم کلا آدم هایه با احساس این آهنگ ها رو دوست دارن خخخخخ...ممنون زینب خوبم انشا... نوبت خودت البته هنوز زوده هههههههههه