ツعشق بابا و مامانツ

هفته 30بارداری

1392/8/2 13:11
809 بازدید
اشتراک گذاری

کفشدوزک مامانشه

سلام عشق مامانی ,سلام نفسم,سلام زندگیم,عمرم, وجودم قربون اون تکونا خوردنات برم مامانی معلومه خیلی شیطون بلا هستی 

خداروشکر آزمایش مامانی خوب بودن و دکترم گفت اگه میخوای سزارین بشی یه هفته قبل از عمل, باید دوباره آزمایش بدی...هفته دیگه هم دکترم گفت, برات سونو مینوسم,ومامانی  حسابی خوشحال شد.niniweblog.com مامانی برا دیدنت لحظه شماری میکنمniniweblog.com

این روزا دوباره سری جدید مشکلات بارداری سراغم اومدهniniweblog.com مثلا بیشتر از قبل حساس شدم و کم حوصله یا خیلی کم خواب شدم  یا اینکه مثل اردکا راه میرم خخخخخخخخاما مامانی به عشق شما تحمل میکنه.

خدایا مهربونم از اینکه این نعمت الهی رو به زندگیم هدیه دادی ممنونم  خدایا کمکم کن بقیه بارداریمم به راحتی پشت سر بذارم...

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

راستی دیگه داریم  کم کم برا اومدنت خونه رو آماده میکنیم اگرچه مامانی کاری نمیکنه نیشخندههههه

 ازمامان گلم ممنونم چون مواد غذایی که میخواستم فریز کنم برام آماده کرد, همراه ترشی و مرباهایه خوشمزه .. چون مامانی با امید خدا وقتی به دنیا بیای سرمون حسابی شلوغ میشه

 ازمامان گلم ممنونم این مدت کلی به زحمت افتاد ,امیدوارم یه روز بتونم این محبتاتو جبران کنم مامان گل خودم خیلی خیلی دوستت دارم تو عمر و وجودمی

مامانی ببین عزیز جونت چی برات بافته تا سردت نشه..

 اینم از قسمت بافت ها بقیه رو وقتی آماده شد میذارم....

 قربون مامان گلم برم تموم زندگیم ممنونم دستت درد نکنهniniweblog.com

 کلاه خوشگل دخملم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بانو
4 آبان 92 12:50
عزیزممممممممم لباساشوووووووو ...ای جونم زی زی ایشالا این تمام این سختیا با اومدنش شیرین میشه حتمااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


ممنون عمه جوووونم ..بووووووووووس